Asjadest, mis meeles mõlguvad

Friday, February 03, 2006


Töönädal hakkab läbi saama ja võib kerge südamega mõelda, et tehniline tekst on seljatatud ja ära saadetud. Väljas on jälle külmaks läinud ja mingit erilist rõõmu sellest pole. Hea seegi, et hommikud ja õhtud on juba valgemaks läinud. Näen vähemalt, missuguses linnaosas ma üldse elan. Muidu ei teagi, kuidas Pirita-Kose välja näeb...
Järgmisel nädalal ootab ees mitu tööalast väljasõitu Rakverre. Sealhulgas kolleegidega bowlingu mängimine. No see on ok - bowlingut olen ma vähemalt varem mitu korda mänginud (ükskord oleks isegi L-i boyfriendi jalaluu bowlingupalliga ära võinud murda - napp pääsemine :-) ). Mul ikka juhtub sekka selliseid episoode.
Kontoriuudis on veel see, et saame endale uue telefonisüsteemi. Mina saan kaasaskantava telefoni, telefon tuleb ka meie suurepärasesse kööki jne., jne. See on küll mugav - saab soovi korral rahulikult köögis passida. Olen nüüd kõikjal kättesaadav.
Tagasi töö juurde. Seniks aga üks suvine pilt meie tootest. Seekord liivast.

2 Comments:

  • Tsau!
    Tore, et nyyd saab tihedamini lugeda asjadest, mis sul meeles m6lguvad:) Eks ta ole, kohe kui hakkad blogi kirjutama, siis niisama e-mailid kuivavad kokku.. Ilusad pildid ka. On sul skype juba t66korras? Ja kas sa need K-arvutisalongi pildid said k2tte?
    Ara siis t66ga liiale mine!
    tervitused A-le ja C-le ka!

    By Blogger HM, at 6:40 PM  

  • Nii piinlik, kui see ka pole, ei ole ma sinna piltide järele veel jõudnudki.... Aga ega ma neid ära ei unustanud. Sel nädalal äkki jõuan... Pean töö juurde Skype`i jaoks kõrvaklapid ostma, aga seda pole ka teha jõudnud. Me kavatseme kõik siin Skype`i kasutama hakata. Muidu on mul Skype enamasti sisse lülitatud, nii et sõnumit saab ikka saata.
    Terv,

    Kai

    By Blogger KK, at 1:00 AM  

Post a Comment

<< Home